Zapowiedziano Hand of Fate 2

Studio Defiant Development zapowiedziało Hand of Fate 2, czyli kontynuację intrygującej mieszanki RPG-a akcji oraz karcianki, planowanej na 2017 rok.

Na razie potwierdzono jedynie wersję PC, na systemy Windows, OSX i Linux. Warto przypomnieć, że pierwowzór poza pecetami trafił również na konsole Xbox One, PlayStation 4 i PlayStation Vita, ale nie wiemy, jakie są szanse na to, że druga część podąży tą samą ścieżką.

Tak jak w przypadku pierwowzoru, w Hand of Fate 2 zadaniem gracza będzie pokonywanie wyzwań budowanych z kart zagrywanych przez magicznego przeciwnika, znanego jako Rozdający (ang. The Dealer). W pierwszej części został on pokonany, ale potem zwycięskiego herosa skorumpowała własna potęga i następne stulecie spędził on jako bezwzględny tyran. Dlatego Rozdający powraca, chcąc wytrenować nową bohaterkę, aby mogła ona pokonać swojego poprzednika.

Pod względem systemu rozgrywki Hand of Fate 2 stanowić ma rozwinięcie mechanizmów z pierwszej części. Ponownie będziemy przemierzali świat przesuwając po stole pionek reprezentujący naszego bohatera i odkrywając kolejne karty, które reprezentować mają wrogów, bohaterów niezależnych, rozmaite miejsca i inne elementy składające się na przygodę. Gdy napotkamy wrogów gra przeniesie się do trójwymiarowego środowiska przypominającego klasyczne RPG-i akcji, gdzie będziemy musieli się osobiście zmierzyć z przeciwnikami, pułapkami i mini gierkami.

W porównaniu z pierwowzorem dodanych zostanie wiele nowych elementów. Wprowadzona zostanie dodatkowa płaszczyzna rozgrywki w postaci mapy, pozwalającej graczom odkrywać wyzwania w nowy sposób, choć na razie nie wyjaśniono jak dokładnie będzie to wyglądało w akcji. Ponadto tym razem kierowana przez nas postać nie będzie musiała walczyć samotnie. Zamiast tego pojawi się opcja zwerbowania towarzyszy broni i utworzenia drużyny.

W pierwowzorze ukończenie wyzwania wymagało po prostu dojścia do końca talii Rozdającego. Natomiast w Hand of Fate 2 pojawią się dodatkowe wymagania potrzebne do zwycięstwa, takie jak np. zgromadzenie 300 sztuk złota. Zwiększona różnorodność celów objawi się także podczas sekcji wzorowanych na RPG-ach akcji. Dawniej wystarczyło pokonać wszystkich wrogów, a teraz często otrzymamy konkretne rozkazy, przykładowo – utrzymanie przy życiu goblina atakowanego przez niekończące się fale wrogów przez 60 sekund.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2016-04-06 20:01:50